Game from Wide Screen
Image default
PlayStation Xbox

Választható grafikai üzemmódok lesznek az új Resident Evil részben is

Lesznek majd opcióink testreszabni a játék kinézetét konzolon is.

Az új generáció eljövetelével (de igazából már az előző generáció közben érkező frissített gépekkel elkezdve) lassan megszokhatjuk, hogy bizonyos játékok már a konzolokon is engednek nekünk választási opciót grafika terén. Van aki a legszebb látványt szeretné stabil 30 FPS mellett, míg van olyan is, aki inkább egy kicsit kevesebb cicomával is beéri, de cserébe szeretné megkapni a stabil 60 képkockát másodpercenként.

Mi inkább az utóbbi táborba tartozunk, de egyáltalán nem bánjuk, hogy a fejlesztők megadják a lehetőségét a másik tábornak is. Ide fog tartozni a Resident Evil Village is, amelyről nem is olyan régen kiderült, hogy bizony nyújt majd választási lehetőségeket a felhasználóknak a grafika terén is. Pontosan a DMC5-tel összehasonlítva kérdeztek erre rá Morimasa Sato producernél, ugyanis ez a játék rengeteg lehetőséget tartalmaz a testreszabáshoz.

Az nem derült ki pontosan, hogy ilyen részletes beállításokat kapunk-e a Resident Evil Village kapcsán is, azonban azt meg tudta erősíteni Sato, hogy a teljes erejét ki fogják használni a PS5-nek és jól is jött ez a fajta erőforrás számukra a fejlesztés során. Szerinte az új konzol teljesen kiszélesítette számukra a terepet ilyen szempontból. Öt nap múlva mindenesetre megint többet megtudhatunk a játékról és talán meg is kapjuk a minden platformra elérhető demot is.

Még több a témában...

Bemutatkozott a Back 4 Blood kártyarendszere

Héja Szabolcs

Lehet hinni az Activision közleményének?

Héja Szabolcs

TESZT: Balan Wonderworld

Héja Szabolcs