Game from Wide Screen
Image default
PlayStationXbox

A Lucasfilm egy igen más fajta Star Wars játékot szeretett volna, mint ami megvalósult

Konkrétan nem egy jedit irányítottunk volna az eredeti tervek szerint.

Konkrétan nem egy jedit irányítottunk volna az eredeti tervek szerint.

A méltán sikeres, legutóbbi Star Wars játékról, melyet mi is teszteltünk, érdekes infók láttak napvilágot egy interjúban. A Lucasfilm eredetileg jobban szeretett volna sugárvetőket használni egy fps stílusú játékban, tudtuk meg Stig Amussen rendezőtől. Az IGN Unfiltered legutóbbi adásában Ryan McCaffrey ült le beszélgetni Amussen-nel, ahol elárulta, hogy kristálytisztán tudták mit szeretnének az új játékból kihozni, amikor leültek tárgyalni a Lucasfilm-mel.

“Jedikről, fénykardokról és az erőhasználatról akarunk játékot készíteni.” Jelentette ki Amussen és érzete ahogy megfagy a levegő a meetingen.

Erre némi szemforgatás után a Lucasfilmes fejesek megkérdezték, hogy nem lenne-e kedvük inkább egy shooter-t csinálni. Persze a rendező nem tágított és kitartott az eredeti ötlet mellett, annak ellenére, hogy a stúdió még a jedi szó használatát sem igazán preferálta. A kezdeti véleménykülönbségek ellenére csak elkészült ez a szuper játék és igazán hálásak lehetünk mindkét stúdiónak, mert a végeredmény bizony igazán kecsegtető lett.

Még több a témában...

[E3 2021] Ez történt az idei Ubisoft Forward keretei között

Héja Szabolcs

Mit tudhattunk meg a titokzatos Elden Ring kapcsán?

Héja Szabolcs

Találkozz Dohalimmal és Kisarával a Tales of Aries új előzetesében

Héja Szabolcs